wladek
Administrator
Dołączył: 17 Maj 2007 Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 13:22, 18 Maj 2007 Temat postu: regulamin |
|
|
Witaj na forum gothicmaniacy
prosimy o przeczytanie poniższych zasad przed rejestracją i ustosunkowanie się do nich:
1. Jeśli tworzysz nowy temat, stosuj się do poniższych zasad:
a) upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział,
b) na gothicmaniacy starszy temat ma pierwszeństwo, wiec zanim założysz nowy i zdziwisz sie ze wylądował w koszu, wpisz w szukaj czy już wcześniej taki temat nie istniał.
c) w temacie staraj się poinformować użytkowników o treści wiadomości,
d) w treści wiadomości pisz na temat, krótko, treściwie;
2. Podczas odpowiadania na istniejący wątek, stosuj się do poniższych zasad:
a) odpowiadaj na temat,
b) nie umieszczaj niepotrzebnych grafik, adresów,
c) nie pisz posta pod postem, używaj opcji edit,
d) staraj się wnieść swoje zdanie do tematu,
3. Twój podpis musi spełniać następujące kryteria:
a) nie może być dłuższy niż 4 linijki (rozmiar "NORMALNY"),
b) umieszczone sygnatury, lub max 4 userbanery, mogą mieć maksymalne (łącznie sygna + userbaner) wymiary 300x70 oraz wielkość 10kb, oraz spełniać następujące wymogi: brak treści rasistowskich, brutalnych, pornograficznych, obraźliwych, przekleństw,
c) umieszczamy max 4 userbanery nie przekraczając wymiarów 300x70
c) umieszczone avarty mogą mieć maksymalne wymiary 90x90 oraz wielkość 30kb, oraz spełniać następujące wymogi: brak treści rasistowskich, brutalnych, pornograficznych, obraźliwych, przekleństw,
4. Ogólne zasady pisania na boardzie:
a) nie wolno używać słów obraźliwych, publikować treści rasistowskich, przekleństw, szanuj także innych użytkowników,
b) pisanie cały czas dużymi literami (caps'em) jest zabronione,
c) spamowanie na boardzie jest zabronione, posty takie mogą zostać usunięte bez podania przyczyn, a ich autor ukarany warnem,
5. Ostrzeżenia/kary
a) użytkownik spamujący celowo (zakładanie dużej ilości tematów, czy odpowiedzi jednej pod drugą) jest banowany na zawsze, bez możliwości zdjęcia bana,
b) za przeklinanie/obrażanie użytkownik może być ostrzeżony, lub jeśli sytuacja się powtarza, zostanie ukarany banem czasowym,
c) prośby możemy pisać od ilości postów zależnie od rangi sensownych postów, poniżej warn. Osoba pomagająca takiejż osobie również otrzymuje warna,
6. Moderatorzy/administratorzy
a) obsługa boarda może zmienić/zamknąć/usunąć dowolny temat lub wiadomość, przenieść nieprawidłowo umieszczone posty do innych działów, w niektórych przypadkach uzasadnienie wysłane będzie na prywatną skrzynkę,
b) moderator ma również obowiązek służyć pomocą pozostałym użytkownikom Forum,
c) moderator ma obowiązek pilnowania porządku w przypisanym mu dziale Forum,
d) moderator ma dbać o rozwój swojego działu,
e) możesz także zgłosić przypadki naruszenia regulaminu w dziale "Uwagi do redakcji/obsługi boarda", zbędne posty(wypowiedzi) będą karane warnami,
f) kary dla użytkowników zależą od moderatorów oraz administratorów, jeśli uważasz, że zostałeś potraktowany niesprawiedliwie, możesz złożyć skargę w dziale "skargi",
g) decyzje Administratorów są ostateczne i nie podlegają dyskusji,
7. Inne
a) regulamin może się zmieniać w trakcie działania forum.
Post został pochwalony 0 razy |
|